Reč je o delu trase Pojate–Preljina, od denivelisane raskrsnice Vrnjačka Banja do raskrsnice Vrba, ukupne dužine gotovo 14 kilometara.
U ovom segmentu saobraćaj će funkcionisati u punom profilu auto-puta, dok će se u zoni raskrsnice Vrba primenjivati poseban režim. Vozila iz smerа Kruševca biće obavezno isključena i preusmerena ka naplatnoj stanici Vrba, dok će se u suprotnom pravcu, ka Kruševcu, vozači uključivati direktno na auto-put nakon prolaska kroz naplatnu rampu. Ostali prilazi ovoj raskrsnici ostaju zatvoreni zaštitnim barijerama radi sprečavanja nekontrolisanog ulaska na trasu.
Istog dana sa startom saobraćaja uvodi se i redovna naplata putarine na naplatnoj stanici Vrba. Ovaj segment predstavlja završnu fazu organizacije saobraćaja na koridoru i omogućava stabilniji režim upravljanja tokom pojačanog protoka vozila.
Puštanje nove deonice dodatno unapređuje mobilnost između centralnog i zapadnog dela zemlje, omogućavajući vozačima bržu, sigurniju i komforniju komunikaciju duž Moravskog koridora. U perspektivi, ova trasa predstavlja ključnu vezu koja će, zajedno sa auto-putem Miloš Veliki, dodatno rasteretiti regionalne pravce i ubrzati putovanja u ovom delu Srbije.