0
Loading...
0Moji Favoriti
Loading...
Mi tražimo za vas Ostavi oglas

Pitanja i odgovori

 

 

Na ovoj stranici možete naći odgovore na najčešće postavljana pitanja vezana za oglašavanje na sajtu Nekretnine.rs. U slučaju da niste našli odgovor na vaše pitanje, slobodno nas pozovite na broj  +381 11 333 4 797, rado ćemo vam pomoći.

-Kako da se registrujem na sajt?

-Zaboravio sam lozinku, šta da radim?

-Zaboravio sam korisničko ime, šta da radim?

-Gde se sve vidi moje korisničko ime na sajtu?

-Kako da postavim oglas?

-Ne mogu da unesem podatke u polja - šta da radim?

-Imam problema prilikom učitavanja fotografija na oglas, šta da radim?

-Kako da izmenim oglas?

-Kako da obrišem oglas?

-Koliko besplatnih oglasa mogu da postavim?

-Kako da platim/istaknem oglas?

-Kako da se odjavim sa newsletter –”mi tražimo za vas”?

-Kupujem nekretninu - kako da pronađem ono što me zanima?

-Našao sam nekretninu koja me zanima kako da kontaktiram oglašivača?

-Postavio sam drugi oglas, ali ne mogu da ga aktiviram, šta da radim?

-Koja je razlika između TOP i PREMIUM ponude?

-Šta znači broj poziva u statistici?

-Ukoliko uplatim Top ponudu koja traje 10 dana - 5 dana pre isteka standardnog oglasa da li će mi se oglas produžiti za tih 5 dana?

-Uočio sam oglas koji krši uslove korišćenja sajta, kako da ga prijavim?

-Kako da mi na oglasu stoji cena na zahtev?

-Šta znači opcija “Zapamti me” prilikom prijave na sajt?

-Zacrvenelo mi se polje grad/poštanski broj i ako sam ih upisao, u čemu je problem?

 

 

Kako da se registrujem na sajt?

U gornjem desnom uglu sajta kliknete na prijava/registracija, otvoriće vam se polje za prijavu i registraciju. Popunite polja sa desne strane, obavezno štiklirate da se slažete sa uslovima korišćenja i kliknete registracija. Nakon registracije Vaš korisnički nalog je istog trenutka aktivan i spreman za upotrebu.

 

 

Zaboravio sam lozinku, šta da radim?

Lozinku možete reaktivirati kroz opciju prijava/registracija. U polje za resetovanje lozinke treba da upišete korisničko ime i link za resetovanje lozinke stićiće vam na mail koji ste uneli prilikom registracije.

 

 

Zaboravio sam korisničko ime, šta da radim?

Ukoliko ste zaboravili korisničko ime najbolje je da kontaktirate našu korisničku podršku na mail info@nekretnine.rs ili na broj telefona 011/3334-797 kako bi vam pomogli.

 

 

Gde se sve vidi moje korisničko ime na sajtu?

Vaše korisničko ime je ispisano u vašem nalogu na vrhu svake stranice sajta i prilikom razmene poruka sa drugim korisnicima sajta.

 

 

Kako da postavim oglas?

Kliknite na dugme “Ostavi oglas” koje se nalazi u gornjem desnom uglu bilo koje stranice na sajtu ili dugme “Nov oglas” iz vašeg korisničkog naloga. Popunite polja koja su vam se otvorila. Ceo postupak postavke oglasa pogledajte ovde.

 

 

Ne mogu da unesem podatke u polja - šta da radim?

Ukoliko vam se ne otvaraju polja za unos podataka, znači da su vam je uključen Ad Block u okviru pretraživača. Najjednostavniji način jeste da promenite pretraživač ( Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer) ili ukoliko znate kako - isključite Ad Block u pretraživaču. Kako da isključite Ad Block pogledajte ovde.


 

 

Imam problema prilikom učitavanja fotografija na oglas, šta da radim?

Ukoliko vam stranica ne prikazuje dugme za odabir fotografija verovatno vam nije instalirana ili update-ovana Java. Najnoviju verziju Jave možete skinuti sa sajta https://java.com/en/download/ . Takođe može da se desi da su fotografije prevelikog formata, u tom sličaju možete da smanjite fotografiju u bilo kom editoru za slike.
Još jedna stvar koja može da bude problem jeste da pretraživač nije update-ovan na najnoviju verziju.

 

 

 

Kako da izmenim oglas?

Potrebno je da pristupite vašem korisničkom nalogu i u listi vaših oglasa kliknete na sivu kocku koja se nalazi ispod oglasa koji želite da izmenite. Kada završite izmenu oglasa obavezno kliknite na dugme "Sačuvaj".


 

 

 

Kako da obrišem oglas?

Potrebno je da pristupite vašem korisničkom nalogu i u listi vaših oglasa kliknete na sivu kocku koja se nalazi ispod oglasa koji želite da obrišete.

 

 

Koliko besplatnih oglasa mogu da postavim?

Možete postaviti 1 besplatan oglas u bilo kojoj kategoriji, oglas traje 2 meseca nakon čega možete da ga besplatno produžite ili da postavite novi besplatan oglas. Ukoliko imate potrebu da imate više aktivnih oglasa istovremeno - u tom slučaju svaki sledeći oglas se plaća prema važećem cenovniku.



 

Kako da platim/istaknem oglas?

Upustvo za plaćanje i isticanje oglasa možete pogledati ovde.

 

 

Kako da se odjavim sa newsletter –”mi tražimo za vas”?

Sa newsletter možete se odjaviti tako što pri dnu emaila sa oglasima kliknete na link predviđen za odjavu sa servisa.


 

 

 

Kupujem nekretninu kako da pronađem ono što me zanima?

Sajt možete pretražiti na dva načina unosom parametara na početnoj stranici, ili pomoću filter pretrage iz liste oglasa.

 

 

Našao sam nekretninu koja me zanima - kako da kontaktiram oglašivača?

U okviru svakog oglasa postoje kontakt podaci oglašivača. Ukoliko oglas gledate sa računara, kontakt podaci se nalaze sa desne strane oglasa ispod opisa, ili ako gledate oglas preko mobilnog telefona/tableta oni se nalaze ispod slika - zeleno dugme Prikaži broj prodavca. Ukoliko oglašivač nije ostavio broj telefona, možete ga kontaktirati preko forme za slanje poruke u okviru oglasa (morate biti registrovani član sajta kako biste mogli da pošaljete poruku).



 

 

Postavio sam drugi oglas, ali ne mogu da ga aktiviram, šta da radim?

Kako biste aktivirali oglas pošaljite LIST ID_oglasa na broj 3344.
Cena: mts: 201,60 din | Telenor: 201,60 din | Vip: 201,48 din
Oglas će biti aktivan narednih 15 dana od prijema vašeg sms-a.

 

 

Koja je razlika između TOP i PREMIUM ponude?

Top oglas izlazi uvek među prvim oglasima u listi oglasa (sve dok zadovoljava određene parametre) dok premium oglas se vidi na vrhu svake strane sajta bez obzira na pretragu.


 

 

Šta znači broj poziva u statistici?

Broj poziva u statistici oglasa pokazuje koliko je korisnika kliknulo na vidi ceo broj telefona.

 

 

Ukoliko uplatim Top ponudu koja traje 10 dana - 5 dana pre isteka standardnog oglasa da li će mi se oglas produžiti za tih 5 dana?

Ne. Kako bi vam oglas bio vidljiv u Top ponudi oglas mora da bude aktivan u standardnoj ponudi, onog trenutka kada oglas istekne u standardnoj ponudi vise nije vidljiv na sajtu.

 

 

Uočio sam oglas koji krši uslove korišćenja sajta, kako da ga prijavim?

Oglas koji krši pravila sajta možete prijaviti klikom na trougao koji se nalazi u samom oglasu neposredno iznad slika, naš tim će pregledati prijavu i ustanoviti da li taj oglas krši pravila sajta.

 

 

Kako da mi na oglasu stoji cena na zahtev?

Da bi vam na oglasu stajalo da je cena na zahtev potrebno je da u polje gde se upisuje cena stavite 0.

 

 

Šta znači opcija “Zapamti me” prilikom prijave na sajt?

Opcija zapamti me radi na principu tkz “kolaćića” (cookia) u vašem pretraživaču.
Šta to u stvari znači, znači da ukoliko štiklirate ovu opciju prilikom prijave na sajt, vaš internet pretraživač će zapamtiti da ste prijavljeni na sajt sve dok ste ulogovani u svoj nalog.
Znači ukoliko zatvorite vaš internet pretraživač, a ne izlogujete se iz naloga, sledeći put kada dođete na sajt nekretnine.rs bićete ulogovani u vaš nalog.

 

 

Zacrvenelo mi se polje grad/poštanski broj i ako sam ih upisao, u čemu je problem?

Kod lokacije objekta posebnu pažnju treba obratiti na grad, u polju za grad samo krenite da kucate početna slova grada, pojaviće se padajuća lista sa koje selektujete grad a poštanski broj se automatski upisuje.