Na ovoj stranici možete naći odgovore na najčešće postavljana pitanja vezana za oglašavanje na sajtu Nekretnine.rs. U slučaju da niste našli odgovor na vaše pitanje, slobodno nas pozovite na broj  +381 11 333 4 797, rado ćemo vam pomoći.

-Kako da se registrujem na sajt?

Da bi se registrovali na portal nekretnine.rs potrebno je da u polje za registraciju unesete vašu validnu e-mail adresu, kao i lozinku po izboru. Nakon izvršene registracije na vašu e-mail adresu stići će vam email sa linkom za verifikaciju naloga na koji morate da kliknete kako bi aktivirali vaš nalog.

-Kako da se ulogujem na sajt?

Na portal se logujete sa podacima koje ste ostavili prilikom registracije (e-mail adresa i lozinka) Ukoliko se ne sećate koje ste podatke ostavili najbolje je da kontaktirate našu korisničku podršku na mail info@nekretnine.rs ili na broj telefona 011/3334-797 kako bi vam pomogli.

-Zaboravio sam lozinku, kako da je resetujem?

Lozinku možete reaktivirati kroz opciju prijava. U polje za resetovanje lozinke unesite e-mail koji ste koristili prilikom registracije i poslaćemo vam e-mail za resetovanje lozinke.  Ukoliko Vam kroz par minuta ne stigne e-mail proverite folder Spam (Nepoželjna pošta) ili pozovite našu korisničku podršku.

-Kako da postavim oglas?

Kliknite na dugme “Postavi oglas” koje se nalazi u gornjem desnom uglu bilo koje stranice na sajtu ili dugme “Nov oglas” iz vašeg korisničkog naloga. Popunite polja koja su vam se otvorila. Ceo postupak postavke oglasa pogledajte ovde.

-Ne prikazuju mi se polja za unos podataka?

Ukoliko vam se ne otvaraju polja za unos podataka, znači da su vam je uključen Ad Block u okviru pretraživača. Najjednostavniji način jeste da promenite pretraživač ( Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer) ili ukoliko znate kako - isključite Ad Block u pretraživaču. Kako da isključite Ad Block pogledajte ovde.

Kako da izmenim oglas?

Potrebno je da pristupite vašem korisničkom nalogu i u listi vaših oglasa kliknete na sivu kocku koja se nalazi ispod oglasa koji želite da izmenite. Kada završite izmenu oglasa obavezno kliknite na dugme "Sačuvaj".

-Kako da obrišem oglas?

Potrebno je da pristupite vašem korisničkom nalogu i u listi vaših oglasa kliknete na sivu kocku koja se nalazi ispod oglasa koji želite da obrišete.

-Imam problema prilikom učitavanja fotografija na oglas, šta da radim?

Ukoliko vam stranica ne prikazuje dugme za odabir fotografija verovatno vam nije instalirana ili update-ovana Java. Najnoviju verziju Jave možete skinuti sa sajta https://java.com/en/download/ . Takođe može da se desi da su fotografije prevelikog formata, u tom sličaju možete da smanjite fotografiju u bilo kom editoru za slike.
Još jedna stvar koja može da bude problem jeste da pretraživač nije update-ovan na najnoviju verziju.

-Kako da mi na oglasu stoji cena na zahtev?

Da bi vam na oglasu stajalo da je cena na zahtev potrebno je da u polje gde se upisuje cena stavite 0.

-Zacrvenelo mi se polje grad/poštanski broj i ako sam ih upisao, u čemu je problem?

Kod lokacije objekta posebnu pažnju treba obratiti na grad, u polju za grad samo krenite da kucate početna slova grada, pojaviće se padajuća lista sa koje selektujete grad a poštanski broj se automatski upisuje.

-Kako mogu da postavim oglas preko mobilnog telefona?

Da bi postavili oglas preko mobilnog telefona, potrebno je da preko vašeg pretraživača na telefonu nađete portal nekretnine.rs, kada uđete na portal skrolujte sve do kraja stranice kliknete na Desktop verzija, postupak postavljanja oglasa je isti kao i kod postavljanja oglasa preko računara.

-Koliko oglasa mogu da postavim i da li se oglasi plaćaju?

Kao fizičko lice možete postaviti neograničeni broj oglasa. Kako bi Vaši oglasi bili aktivni i vidljivi na portalu morate ih platiti sms-om. Plaćen oglas važi 30 dana od prijema sms-a.

-Kako da platim/istaknem oglas?

Upustvo za plaćanje i isticanje oglasa možete pogledati ovde.

-Kako da se odjavim sa servisa –”mi tražimo za vas”?

Sa servisa - ”mi tražimo za vas” možete se odjaviti tako što pri dnu emaila sa oglasima kliknete na link predviđen za odjavu sa servisa.

-Kupujem nekretninu kako da pronađem ono što me zanima?

Sajt možete pretražiti na dva načina unosom parametara na početnoj stranici, ili pomoću filter pretrage iz liste oglasa.

-Našao sam nekretninu koja me zanima - kako da kontaktiram oglašivača?

U okviru svakog oglasa postoje kontakt podaci oglašivača. Ukoliko oglas gledate sa računara, kontakt podaci se nalaze sa desne strane oglasa ispod opisa, ili ako gledate oglas preko mobilnog telefona/tableta oni se nalaze ispod slika - zeleno dugme Prikaži broj prodavca. Ukoliko oglašivač nije ostavio broj telefona, možete ga kontaktirati preko forme za slanje poruke u okviru oglasa (morate biti registrovani član sajta kako biste mogli da pošaljete poruku).

- Postavio sam oglas, kako da ga aktiviram?

Kako biste aktivirali oglas pošaljite na 3344 sms poruku sledeće sadržine: 

Beograd: LIST ID_oglasa

Cena: mts: 363,60 din | Telenor: 363,60 din | Vip: 363,48 din

Ostatak Srbije: LISTSRB na broj 3344. 

Cena: mts: 123,60 din | Telenor: 123,60 din | Vip: 123,48 din
Oglas će biti aktivan narednih 15 dana od prijema vašeg sms-a.

-Koja je razlika između TOP i PREMIUM ponude?

Top oglas izlazi uvek među prvim oglasima u listi oglasa (sve dok zadovoljava određene parametre) dok premium oglas se vidi na vrhu svake strane sajta bez obzira na pretragu.

-Šta znači broj poziva u statistici?

Broj poziva u statistici oglasa pokazuje koliko je korisnika kliknulo na vidi ceo broj telefona.

-Ukoliko uplatim Top ponudu pred istek Standardne ponude, da li to znači da sam produžio svoj oglas za trajanje Top ponude?

Ne. Kako bi vam oglas bio vidljiv u Top ponudi oglas mora da bude aktivan u standardnoj ponudi, onog trenutka kada oglas istekne u standardnoj ponudi vise nije vidljiv na sajtu.

-Uočio sam oglas koji krši uslove korišćenja sajta, kako da ga prijavim?

Oglas koji krši pravila sajta možete prijaviti klikom na trougao koji se nalazi u samom oglasu neposredno iznad slika, naš tim će pregledati prijavu i ustanoviti da li taj oglas krši pravila sajta.

- Šta znači opcija “Zapamti me” prilikom prijave na sajt?

Opcija zapamti me radi na principu tkz “kolaćića” (cookia) u vašem pretraživaču. 
Šta to ustvari znači, znači da ukoliko štiklirate ovu opciju prilikom prijave na sajt, vaš internet pretraživač će zapamtiti da ste prijavljeni na sajt sve dok ste ulogovani u svoj nalog.
Znači ukoliko zatvorite vaš internet pretraživač, a ne izlogujete se iz naloga, sledeći put kada dođete na sajt nekretnine.rs bićete ulogovani u vaš nalog.