Ova ponuda uključuje privatnu opremljenu kancelariju za 2 osobe i 50 kvadratnih metara zajedničkih prostorija: sale za sastanke, otvoreni coworking prostor, biznis lounge, kafe i recepciju sa kancelarijskom opremom.
Sve cene označavaju početnu cenu i podložne su promenama, na osnovu izbora i uključenih usluga.
Počnite sa radom odmah u kancelarijama koje su spremne za korišćenje za jednu-dve osobe.
Napravite bazu za svoje poslovanje u privatnoj kancelariji od 10 m2 na lokaciji Ušće Tower, idealnoj za 2 zaposlenih. Naše male kancelarije potpuno su opremljene i u njima smo se pobrinuli za sve detalje – od nameštaja do WiFi veze velike brzine, kako biste Vi mogli da se fokusirate na vođenje i razvoj svog poslovanja. Pronađite fleksibilne kancelarije za iznajmljivanje na samo jedan dan ili ostanite duže vreme i personalizujte svoj prostor tako da on odgovara jedinstvenim potrebama Vašeg poslovanja.
Ostavite momentalan utisak na klijente svojom modernom bazom u zgradi Beograda, 25-ospratnoj Kuli UŠĆE. Iskoristite pogodnosti poznate baze u jednoj od najvažnijih poslovnih četvrti južne Evrope, kako biste se povezali sa vodećim kompanijama iz oblasti finansija, informacionih tehnologija i telekomunikacija.
Regus privatna kancelarija obuhvata:
- Pristup našoj globalnoj mreži sa više hiljada lokacija širom sveta
- Stručno obučeni tim centra i tim za podršku
- Bezbednu tehnologiju poslovne klase i WiFi
- Štampače i pristup administrativnoj podršci
- Čišćenje, komunalne usluge i obezbeđenje
- Radno mesto dostupno na sat, dan ili mesec
- Redovne događaje u zajednici I mogućnost umrežavanja
- Jednostavne rezervacije i upravljanje nalogom preko naše aplikacije
- Prilagodljive i fleksibilne rasporede rada
- Mogućnost promene veličine prostora ili lokacije tako da odgovara Vašim potrebama
- Visokokvalitetan ergonomski nameštaj
- Dodatni pristup zajedničkom radnom prostoru od 10 m2
- Cene počinju od 839 eura
**Sve slike iz prikaza pripadaju našim lokacijama, ali se možda ne odnose na konkretan poslovni centar.
Pošaljite upit sada