Privatne kancelarije za 5 osobe sa svim sadržajima uključenim u cenu na lokaciji Knez Mihailova 30

Ažuriran: 25.05.2025 Objavljen: 10.02.2025
Kontakt podaci oglašivača

Detalji

Podaci o nekretnini

  • Transakcija: Izdavanje
  • Kategorija: Kancelarije
  • Kvadratura: 105 m²
  • Stanje nekretnine: Novogradnja
  • Opremljenost nekretnine: Namešten sa uređajima
  • Spratnost: 5
  • Ukupan broj spratova: 6

Dodatna opremljenost

  • Lift
  • Pristup bez barijera
  • Terasa
  • Recepcija
  • Toplotna izolacija
  • Sigurnosni uređaji

Tehnička opremljenost

  • Telefon
  • Optička mreža
  • Internet

Sigurnosna oprema

  • Alarm
  • Sigurnosna vrata
  • Kamera

Ostalo

  • Grejanje: Klima uređaj, Ostalo
  • Gradski prevoz: Autobuska stanica, Tramvajska stanica
  • Svrha korišćenja kancelarija: Kancelarije sa uslugama

Opis

Ova ponuda uključuje privatnu opremljenu kancelariju za 5 osoba i 75 kvadratnih metara zajedničkih prostorija: sale za sastanke, otvoreni coworking prostor, biznis lounge, kafe i recepciju sa kancelarijskom opremom.

Sve cene označavaju početnu cenu i podložne su promenama, na osnovu izbora i uključenih usluga.

Uđite u svetle i inspirativne kancelarije koje su projektovane tako da se timovima od četiri-pet zaposlenih omoguće najbolji radni uslovi.

Pronađite modernu lokaciju za svoju kompaniju u jednoj od najatraktivnijih istorijskih i dobro očuvanih četvrti Beograda. Povežite se sa perspektivnim organizacijama iz oblasti nekretnina, profesionalnih usluga i obrazovanja u atraktivnom i savremenom kancelarijskom prostoru poslovnog centra u Knez Mihailovoj.

Napravite bazu za svoje poslovanje u privatnoj kancelariji od 30 m2 na lokaciji Knez Mihailova, idealnoj za 5 zaposlenih. Naše velike kancelarije potpuno su opremljene i u njima smo se pobrinuli za sve detalje – od nameštaja do WiFi veze velike brzine, kako biste Vi mogli da se fokusirate na vođenje i razvoj svog poslovanja. Pronađite fleksibilne kancelarije za iznajmljivanje na samo jedan dan ili ostanite duže vreme i personalizujte svoj prostor tako da on odgovara jedinstvenim potrebama Vašeg poslovanja.

Regus privatna kancelarija obuhvata: 

  • Pristup našoj globalnoj mreži sa više hiljada lokacija širom sveta
  • Stručno obučeni tim centra i tim za podršku
  • Bezbednu tehnologiju poslovne klase i WiFi
  • Štampače i pristup administrativnoj podršci
  • Čišćenje, komunalne usluge i obezbeđenje
  • Radno mesto dostupno na sat, dan ili mesec
  • Redovne događaje u zajednici I mogućnost umrežavanja  
  • Jednostavne rezervacije i upravljanje nalogom preko naše aplikacije
  • Prilagodljive i fleksibilne rasporede rada
  • Mogućnost promene veličine prostora ili lokacije tako da odgovara Vašim potrebama
  • Visokokvalitetan ergonomski nameštaj
  • Dodatni pristup zajedničkom radnom prostoru od 75 m2
  • Cene počinju od 1415 eura

* Sve slike prikazane u ovoj listi pripadaju našim lokacijama, ali se možda ne odnose na ovaj konkretni centar.

** Sve cene prikazuju početne cene i podložne su promenama na osnovu izbora i uključenih usluga.


Pošaljite upit odmah

Lokacija

  • Srbija
  • Grad Beograd
  • Beograd
  • Stari Grad
  • Knez Mihailova 30

Linije prevoza u blizini:

Kontakt podaci oglašivača

Prijavi grešku