Ova ponuda uključuje privatnu opremljenu kancelariju za 2 osobe i 50 kvadratnih metara zajedničkih prostorija: sale za sastanke, otvoreni coworking prostor, biznis lounge, kafe i recepciju sa kancelarijskom opremom.
Sve cene označavaju početnu cenu i podložne su promenama, na osnovu izbora i uključenih usluga.
Kancelarije atraktivnog dizajna za 2 osobe na lokaciji Spaces Navigator II.
Ova ponuda uključuje 10 m2 privatne nameštene kancelarije i 50 m2 zajedničkih prostorija: sale za sastanke, otvoreni coworking prostor, biznis lounge, kafe i recepciju sa kancelarijskom opremom.
Da li postoji bolje mesto za iznajmljivanje fleksibilnog kancelarijskog prostora od područja Beograda na kom su izgrađene sve nove i najveće kancelarijske zgrade u gradu u proteklih 10 godina? Izaberite neki od vibrantnih kancelarijskih prostora za zajednički rad ili neku od sala za sastanke i konferencije na zadivljujućem prvom i drugom spratu – svi prostori su opremljeni udobnim nameštajem i kvalitetnom opremom. Praktičnost nije ograničena samo na Navigator II – ova upečatljiva nova zgrada klase A ima direktan pristup Bulevaru Milutina Milankovića, jednoj od najvažnijih saobraćajnica Beograda, koja je dobro pokrivena gradskim prevozom, a to obuhvata i tramvajsku stanicu odmah pored zgrade.
Kreirajte i personalizujte okruženje savršenih dimenzija za tim od 2 zaposlena sa veličinom od 10 m2 privatnog kancelarijskog prostora na lokaciji Spaces Navigator II. Naše male kancelarije potpuno su opremljene i dostupne svakog dana 24 sata dnevno, a obuhvataju neograničen pristup za zajednički rad u našem poslovnom klubu tokom radnog vremena. I budući da znamo koliko brzo kompanija može da se menja, nikada nećemo tražiti od Vas da se dugoročno obavežete – uslovi u našim ugovorima su fleksibilni i prilagođeni Vašim specifičnim potrebama.
Spaces privatne kancelarije obuhvataju:
• pristup našoj globalnoj mreži na više hiljada lokacija širom sveta
• ljubazni tim centra I stručni tim za podršku
• bezbednu tehnologiju i Wi-Fi za poslovne potrebe
• štampače i pristup administrativnoj podršci
• čišćenje, komunalne usluge i obezbeđenje
• radna mesta dostupna na sat, dan ili mesec
• redovne događaje I mogućnost umreževanja
• jednostavne rezervacije i upravljanje nalogom preko naše aplikacije
• fleksibilnost I podesivost kancelarijskog prostora I nameštaja
• radni prostor čiju veličinu I broj radnih mesta možete menjati u skladu sa potrebama
• mogućnost relokacije
• visokokvalitetan ergonomski nameštaj
• pristup zajedničkom radnom prostoru na preko 50 m2
• početne cene od 656 eura
* Sve slike iz prikaza pripadaju našim Spaces lokacijama, ali se možda ne odnose na konkretan poslovni centar.
** Sve cene prikazuju početne cene i podložne su promenama na osnovu izbora i uključenih usluga.
Kontaktirajte nas danas