Počnite sa radom odmah u kancelarijama koje su spremne za korišćenje za odnu osobu.
Ova ponuda uključuje privatnu opremljenu kancelariju za 1 osobu i 50 kvadratnih metara zajedničkih prostorija: sale za sastanke, otvoreni coworking prostor, biznis lounge, kafe i recepciju sa kancelarijskom opremom.
Sve cene označavaju početnu cenu i podložne su promenama, na osnovu izbora i uključenih usluga.
Započnite rad u Srbiji, u kancelarijama sa dinamičnom atmosferom u centru K27 u Novom Sadu. U gradu koji je drugi po veličini u zemlji, uz atraktivan pogled na Dunav, razvijajte svoje poslovanje u nacionalnom finansijskom i poljoprivrednom središtu sa brzim ekonomskim razvojem. Svratite po jutarnju kafu u kafe bar Betula, koji se nalazi na samo dva minuta hoda od Vaše zgrade, ili u neki od brojnih restorana na 10 minuta hoda ka centru grada. Povežite se sa celim regionom, zahvaljujući međugradskim autobuskim linijama i železničkoj stanici u Novom Sadu na samo 15 minuta vožnje. Prilagođavajte veličinu prostora svom razvoju u fleksibilnim kancelarijama, koje možete da koristite u neograničenom periodu. Iskoristite prednosti rada u centru K27, sa ulazom u živim bojama i recepcijom za srdačnu dobrodošlicu Vašim klijentima. Iskoristite mogućnosti poslovne zgrade na uglu, u kojoj možete da radite iz privatnih kancelarija ili deljenih prostora za zajednički rad, i u kojoj možete da se povezujete sa samostalnim profesionalnim istomišljenicima. Opustite se sa kolegama u namenskim prostorijama za pauzu sa dobro snabdevenom kuhinjom i toplim napicima, ili razmenite poslovne ideje u salama za sastanke sa najsavremenijom opremom. Iskoristite prednosti svakodnevne podrške u okviru centra, a nakon rada se zaputite ka centru grada udaljenom samo 15 minuta vožnje, u kome se nalaze brojni restorani i atrakcije.
Napravite bazu za svoje poslovanje u privatnoj kancelariji od 8 m2 na lokaciji Regus K-27, idealnoj za 1 zaposlenih. Naše male kancelarije potpuno su opremljene i u njima smo se pobrinuli za sve detalje – od nameštaja do WiFi veze velike brzine, kako biste Vi mogli da se fokusirate na vođenje i razvoj svog poslovanja. Pronađite fleksibilne kancelarije za iznajmljivanje na samo jedan dan ili ostanite duže vreme i personalizujte svoj prostor tako da on odgovara jedinstvenim potrebama Vašeg poslovanja.
Regus privatna kancelarija obuhvata:
- Pristup našoj globalnoj mreži sa više hiljada lokacija širom sveta
- Stručno obučeni tim centra i tim za podršku
- Bezbednu tehnologiju poslovne klase i WiFi
- Štampače i pristup administrativnoj podršci
- Čišćenje, komunalne usluge i obezbeđenje
- Radno mesto dostupno na sat, dan ili mesec
- Redovne događaje u zajednici I mogućnost umrežavanja
- Jednostavne rezervacije i upravljanje nalogom preko naše aplikacije
- Prilagodljive i fleksibilne rasporede rada
- Mogućnost promene veličine prostora ili lokacije tako da odgovara
- Vašim potrebama
- Visokokvalitetan ergonomski nameštaj
- Dodatni pristup zajedničkom radnom prostoru od 50 m2
- Cene počinju od iznosa 750€
- Sve slike iz prikaza pripadaju našim lokacijama, ali se možda ne odnose na konkretan poslovni centar.
|