Privatne kancelarije za 3 osobe na lokaciji GTC 19 Avenija

Ažuriran: 25.05.2025 Objavljen: 08.02.2025
Kontakt podaci oglašivača

Detalji

Podaci o nekretnini

  • Transakcija: Izdavanje
  • Kategorija: Kancelarije
  • Kvadratura: 75 m²
  • Stanje nekretnine: Novogradnja
  • Opremljenost nekretnine: Namešten sa uređajima
  • Spratnost: 1
  • Ukupan broj spratova: 9

Dodatna opremljenost

  • Garaža
  • Garažno mesto
  • Lift
  • Pristup bez barijera
  • Ostava
  • Recepcija
  • Toplotna izolacija
  • Sigurnosni uređaji

Tehnička opremljenost

  • Telefon
  • Optička mreža
  • Internet
  • Kablovska TV

Sigurnosna oprema

  • Alarm
  • Kamera
  • Sigurnosna vrata
  • Obezbeđenje

Ostalo

  • Grejanje: Klima uređaj, Ostalo
  • Svrha korišćenja kancelarija: Kancelarije sa uslugama

Opis

Ova ponuda uključuje privatnu opremljenu kancelariju za 3 osobe i 60 kvadratnih metara zajedničkih prostorija: sale za sastanke, otvoreni coworking prostor, biznis lounge, kafe i recepciju sa kancelarijskom opremom.

Sve cene označavaju početnu cenu i podložne su promenama, na osnovu izbora i uključenih usluga.

Rezervišite potpuno opremljenu kancelariju za tri osobe, a mi ćemo se pobrinuti da sve neometano funkcioniše.

Odmah počnite sa radom u potpuno opremljenim radnim prostorima, sa velikim prozorima i obiljem prirodnog svetla i razmenjujte ideje sa kolegama u našem modernom zajedničkom prostoru. U vreme ručka počastite sebe ili klijenta u izvanrednim obližnjim restoranima.

Napravite bazu za svoje poslovanje u privatnoj kancelariji od 15 m2 na lokaciji Regus New Town - GTC 19 Avenija, idealnoj za 3 zaposlena. Naše srednje kancelarije potpuno su opremljene i u njima smo se pobrinuli za sve detalje – od nameštaja do WiFi veze velike brzine, kako biste Vi mogli da se fokusirate na vođenje i razvoj svog poslovanja. Pronađite fleksibilne kancelarije za iznajmljivanje na samo jedan dan ili ostanite duže vreme i personalizujte svoj prostor tako da on odgovara jedinstvenim potrebama Vašeg poslovanja.

Regus privatna kancelarija obuhvata: 

  • Pristup našoj globalnoj mreži sa više hiljada lokacija širom sveta
  • Stručno obučeni tim centra i tim za podršku
  • Bezbednu tehnologiju poslovne klase i WiFi
  • Štampače i pristup administrativnoj podršci
  • Čišćenje, komunalne usluge i obezbeđenje
  • Radno mesto dostupno na sat, dan ili mesec
  • Redovne događaje u zajednici I mogućnost umrežavanja  
  • Jednostavne rezervacije i upravljanje nalogom preko naše aplikacije
  • Prilagodljive i fleksibilne rasporede rada
  • Mogućnost promene veličine prostora ili lokacije tako da odgovara Vašim potrebama
  • Visokokvalitetan ergonomski nameštaj
  • Dodatni pristup zajedničkom radnom prostoru od 60 m2
  • Cene počinju od 570 eura

 

** Sve slike iz prikaza pripadaju našim lokacijama, ali se možda ne odnose na konkretan poslovni centar.

Pošaljite upit odmah 

Lokacija

  • Srbija
  • Grad Beograd
  • Beograd
  • Novi Beograd
  • Vladimira Popovica 38

Linije prevoza u blizini:

Kontakt podaci oglašivača

Prijavi grešku