Ova ponuda uključuje privatnu opremljenu kancelariju za 3 osobe i 60 kvadratnih metara zajedničkih prostorija: sale za sastanke, otvoreni coworking prostor, biznis lounge, kafe i recepciju sa kancelarijskom opremom.
Sve cene označavaju početnu cenu i podložne su promenama, na osnovu izbora i uključenih usluga.
Rezervišite potpuno opremljenu kancelariju za tri osobe, a mi ćemo se pobrinuti da sve neometano funkcioniše.
Isprobajte novi pristup poslovanju sa 4. sprata ovog zadivljujućeg poslovnog prostora u Nišu, u Srbiji. Odredite prioritete u projektima, sastancima i drugim važnim poslovnim pitanjima dok se naš posvećeni tim bavi čišćenjem, komunalnim uslugama, bezbednošću, pa čak i tehnološkom podrškom. Učinite svoje novo poslovno sedište domom za vaš brend dok prilagođavate kancelariju tako da odgovara vašim poslovnim potrebama, stvarajući primamljivo okruženje za klijente, kolege i partnere. Do ove glavne lokacije se može lako stići preko autobuske stanice Elektronska industrija, koja se nalazi na samo 900 metara od kancelarije. Niški aerodrom Konstantin Veliki takođe je udaljen 11 kilometara.
Napravite bazu za svoje poslovanje u privatnoj kancelariji od 15 m2 na lokaciji Bulevar Svetog cara Konstantina 80-86, idealnoj za 3 zaposlena. Naše srednje kancelarije potpuno su opremljene i u njima smo se pobrinuli za sve detalje – od nameštaja do WiFi veze velike brzine, kako biste Vi mogli da se fokusirate na vođenje i razvoj svog poslovanja. Pronađite fleksibilne kancelarije za iznajmljivanje na samo jedan dan ili ostanite duže vreme i personalizujte svoj prostor tako da on odgovara jedinstvenim potrebama Vašeg poslovanja.
Regus privatna kancelarija obuhvata:
- Pristup našoj globalnoj mreži sa više hiljada lokacija širom sveta
- Stručno obučeni tim centra i tim za podršku
- Bezbednu tehnologiju poslovne klase i WiFi
- Štampače i pristup administrativnoj podršci
- Čišćenje, komunalne usluge i obezbeđenje
- Radno mesto dostupno na sat, dan ili mesec
- Redovne događaje u zajednici I mogućnost umrežavanja
- Jednostavne rezervacije i upravljanje nalogom preko naše aplikacije
- Prilagodljive i fleksibilne rasporede rada
- Mogućnost promene veličine prostora ili lokacije tako da odgovara Vašim potrebama
- Visokokvalitetan ergonomski nameštaj
- Dodatni pristup zajedničkom radnom prostoru od 60 m2
- Cene počinju od 358 eura
** Sve slike iz prikaza pripadaju našim lokacijama, ali se možda ne odnose na konkretan poslovni centar.
Pošaljite upit odmah