Ova ponuda uključuje privatnu opremljenu kancelariju za 3 osobe i 60 kvadratnih metara zajedničkih prostorija: sale za sastanke, otvoreni coworking prostor, biznis lounge, kafe i recepciju sa kancelarijskom opremom.
Sve cene označavaju početnu cenu i podložne su promenama, na osnovu izbora i uključenih usluga.
Rezervišite potpuno opremljenu kancelariju za tri osobe, a mi ćemo se pobrinuti da sve neometano funkcioniše.
Izaberite vrhunske kancelarije zbog kojih će Vaša kompanija ostaviti utisak na posetioce čim uđu u objekat TheOne. Zahvaljujući atraktivnom eksterijeru ove zgrade, njenim svetlim i širokim prostorima, kroz velike prozore će do Vas, zajedno sa svetlošću, vrlo brzo stizati ideje i inspiracija, omogućavajući Vam produktivan rad. Uživajte u izuzetno brzoj WiFi mreži, koja doprinosi Vašem radu u uslovima potpune fleksibilnosti i opremljenosti prostora za zajednički rad, kao i u ukusno uređenim salama za sastanke i mirnim privatnim kancelarijama. Kada dođe vreme da se nakon radnog vremena nađete sa kolegama ili klijentima, izaberite neki od ekskluzivnih srpskih restorana ili se opustite u lokalnoj teretani – a sve to na najviše 6 minuta vožnje automobilom.
Napravite bazu za svoje poslovanje u privatnoj kancelariji od 15 m2 na lokaciji Omladinskih Brigada 98, idealnoj za 3 zaposlena. Naše srednje kancelarije potpuno su opremljene i u njima smo se pobrinuli za sve detalje – od nameštaja do WiFi veze velike brzine, kako biste Vi mogli da se fokusirate na vođenje i razvoj svog poslovanja. Pronađite fleksibilne kancelarije za iznajmljivanje na samo jedan dan ili ostanite duže vreme i personalizujte svoj prostor tako da on odgovara jedinstvenim potrebama Vašeg poslovanja.
Regus privatna kancelarija obuhvata:
- Pristup našoj globalnoj mreži sa više hiljada lokacija širom sveta
- Stručno obučeni tim centra i tim za podršku
- Bezbednu tehnologiju poslovne klase i WiFi
- Štampače i pristup administrativnoj podršci
- Čišćenje, komunalne usluge i obezbeđenje
- Radno mesto dostupno na sat, dan ili mesec
- Redovne događaje u zajednici I mogućnost umrežavanja
- Jednostavne rezervacije i upravljanje nalogom preko naše aplikacije
- Prilagodljive i fleksibilne rasporede rada
- Mogućnost promene veličine prostora ili lokacije tako da odgovara Vašim potrebama
- Visokokvalitetan ergonomski nameštaj
- Dodatni pristup zajedničkom radnom prostoru od 60 m2
- Cene počinju od 809 eura
** Sve slike iz prikaza pripadaju našim lokacijama, ali se možda ne odnose na konkretan poslovni centar.
Pošaljite upit odmah