Ova ponuda uključuje privatnu opremljenu kancelariju za 5 osoba i 75 kvadratnih metara zajedničkih prostorija: sale za sastanke, otvoreni coworking prostor, biznis lounge, kafe i recepciju sa kancelarijskom opremom.
Sve cene označavaju početnu cenu i podložne su promenama, na osnovu izbora i uključenih usluga.
Privatne kancelarije atraktivnog dizajna osmišljene tako da podstaknu razvoj timova od pet članova.
Kreirajte i personalizujte okruženje savršenih dimenzija za tim od 5 zaposlenika sa veličinom od 30 m2 privatnog kancelarijskog prostora na lokaciji Spaces Navigator II. Naše velike kancelarije potpuno su opremljene i dostupne svakog dana 24 sata dnevno, a obuhvataju neograničen pristup za zajednički rad u našem poslovnom klubu tokom radnog vremena. I budući da znamo koliko brzo kompanija može da se menja, nikada nećemo tražiti od Vas da se dugoročno obavežete – uslovi u našim ugovorima su fleksibilni i prilagođeni Vašim specifičnim potrebama.
Spaces privatne kancelarije obuhvataju:
• pristup našoj globalnoj mreži na više hiljada lokacija širom sveta
• ljubazni tim centra I stručni tim za podršku
• bezbednu tehnologiju i Wi-Fi za poslovne potrebe
• štampače i pristup administrativnoj podršci
• čišćenje, komunalne usluge i obezbeđenje
• radna mesta dostupna na sat, dan ili mesec
• redovne događaje I mogućnost umreževanja
• Jednostavne rezervacije i upravljanje nalogom preko naše aplikacije
• Fleksibilnost I podesivost kancelarijskog prostora I nameštaja
• Radni prostor čiju veličinu I broj radnih mesta možete menjati u skladu sa potrebama
• Mogućnost relokacije
• Visokokvalitetan ergonomski nameštaj
• Pristup zajedničkom radnom prostoru na preko 75 m2
• Početne cene od 1739 eura
* Sve slike iz prikaza pripadaju našim Spaces lokacijama, ali se možda ne odnose na konkretan poslovni centar.
** Sve cene prikazuju početne cene i podložne su promenama na osnovu izbora i uključenih usluga.
Kontaktirajte nas danas