Ova ponuda uključuje privatnu opremljenu kancelariju za 10 osoba i 110 kvadratnih metara zajedničkih prostorija: sale za sastanke, otvoreni coworking prostor, biznis lounge, kafe i recepciju sa kancelarijskom opremom.
Sve cene označavaju početnu cenu i podložne su promenama, na osnovu izbora i uključenih usluga.
Pronađite fleksibilno rešenje za poslovanje uz kancelarije otvorenog tipa koje mogu da podrže rad timova svih veličina.
Kancelarije otvorenog tipa za 10 osobe dostupne su pod fleksibilnim uslovima, tako da možete da dodajete prostor, pa čak i da se preselite na drugu lokaciju – gde god je potrebno da budete.
Napravite bazu za svoje poslovanje u kancelariji otvorenog tipa od 45 m2 na lokaciji Knez Mihaila 30, idealnoj za 10 zaposlenih. Naše velike kancelarije potpuno su opremljene i u njima smo se pobrinuli za sve detalje – od nameštaja do WiFi veze velike brzine, kako biste Vi mogli da se fokusirate na vođenje i razvoj svog poslovanja.
Pronađite fleksibilne kancelarije za iznajmljivanje na samo jedan dan ili ostanite duže vreme i personalizujte svoj prostor tako da on odgovara jedinstvenim potrebama Vašeg poslovanja.
Regus kancelarije otvorenog tipa obuhvataju:
- Pristup našoj globalnoj mreži sa više hiljada lokacija širom sveta
- Stručno obučeni tim centra i tim za podršku
- Bezbednu tehnologiju poslovne klase i WiFi
- Štampače i pristup administrativnoj podršci
- Čišćenje, komunalne usluge i obezbeđenje
- Radno mesto dostupno na sat, dan ili mesec
- Redovne događaje u zajednici I mogućnost umrežavanja
- Jednostavne rezervacije i upravljanje nalogom preko naše aplikacije
- Prilagodljive i fleksibilne rasporede rada
- Mogućnost promene veličine prostora ili lokacije tako da odgovara Vašim potrebama
- Visokokvalitetan ergonomski nameštaj
- Dodatni pristup zajedničkom radnom prostoru od 110 m2
- Cene počinju od iznosa 3377 eura
**Sve slike iz prikaza pripadaju našim lokacijama, ali se možda ne odnose na konkretan poslovni centar.