U pitanju je ogromna promena u kupoprodajnom iskustvu u odnosu na ranije decenije kada su najčešće korišćeni resursi za kupovinu i prodaju stanova bili oglasi u novinama.
Dakle, gotovo polovina kupaca započinje potragu za nekretninama direktno putem interneta. Zato je dobro upoznati se sa nekim od osnovnih principa za prodaju koje zna svaki marketar koji radi u digitalnoj marketing agenciji, a koja se odnosi na konvertovanje potencijalnih kupaca. U ovom slučaju, kupaca stanova.
Da bi jedan veb sajt najbolje služio svojoj svrsi, potrebno je da on zadovolji dve osnovne stvari: prva je da direktno komunicira prodaju robe, usluga, informacija ili oglasa koji se nude, a druga je da je taj sajt funkcionalan, da ima dobru navigaciju, tj. da sadrži sve funkcionalnosti koje su potrebne korisniku. Veoma bitna stavka jeste user experience na koji se obraća posebna pažnja.
Pitanje koje se ovde postavlja jeste kako se principi koji se odnose na izradu sajtova preslikavaju na oglase za prodaju stana? Odgovor je krajnje jednostavan: potrebno je kroz tekst oglasa jasno komunicirati šta se prodaje, navesti sve detalje koji bi mogli da zainteresuju kupca i što je najvažnije, ostaviti kontakt i precizirati sve detalje koje se tiču uslova prodaje - ako se stan prodaje za keš, onda je potrebno da se to jasno navede, ukoliko ima nekih specifičnih detalja vezanih za papirologiju ili sam stan, to je takođe potrebno navesti. Jednostavno, kupac želi da brzo i lako dođe do svih detalja koje će ionako saznati, a ono što je vaš cilj jeste da ne gubite i svoje i vreme kupca i to ćete najbolje učiniti kroz dobro napisan oglas.
Optimizacija se odnosi na pozicioniranje sajta/oglasa na pretraživačima prilikom pretraživanja konkretne ponude. Evo primera kako se optimizacija sajta odnosi na nekretnine:
Postavite se na trenutak na mesto kupca i zamislite da želite da kupite novu nekretninu. Nakon što se kupac odluči gde će kupovati i kakav tip nekretnine mu je potreban - koji su sledeći koraci? Sudeći po podacima koje dobijamo iz Google analitike, prvo što potencijalni kupac uradi jeste da ode direktno na Google, otvori novu karticu i u pretraživač unese frazu poput: prodaja stanova/kuća + željena lokacija. I šta se onda dešava?
Na google-u se izlistava niz opcija, odnosno sajtova koji sadrže oglase koje bi trebalo detaljnije pogledati. Istraživanja su potvrdila da najveći broj ljudi, tačnije, dve od tri osobe klikne na jedan od prva tri rezultata kada započne sa istraživanjem zato to obavezno treba imati u vidu kada birate sajt na koji želite da postavite oglas.
Postavite oglas na našem sajtu i budite sigurni da ćete doći do pravog kupca: |
POSTAVITE OGLAS |