Vlada je nudila više od 215.000 evra za preseljenje, ali on je odlučio da ostane. Sada, sa kućom okruženom gradilištem, Huang Ping izražava duboko kajanje.
Huang Ping je živeo sa svojim unukom u maloj kući u jugoistočnoj Kini, koja se sada našla na trasi novog autoputa koji treba da poveže ruralne delove zemlje. Iako je vlada ponudila značajnu sumu novca kao odštetu, Huang Ping je odbio ponudu i odlučio da ostane. Inženjeri su, ne mogući da pređu njegovu zemlju, morali da izrade zaobilaznicu, tako da je njegova kuća sada postala sredina između dva dela autoputa.
Iako je odlučio da ostane, Huang Ping sada žali što nije prihvatio ponudu. U razgovoru sa medijima, izjavio je: „Ako bih mogao da se vratim u prošlost, prihvatio bih ponudu. Sada se osećam kao da sam izgubio veliku opkladu.“ Gradilište je donelo veliki broj problema – prašina, buka i nesigurnost postali su svakodnevica. Međutim, sama kuća postala je atrakcija za turiste i medije, jer je u jeku velike industrijalizacije jedina koja nije pomerena.
Huang Pingova kuća postala je primer fenomena poznatog u Kini kao "nail house" (doslovno prevedeno kao „ekser kuća“), što označava kuće koje ostaju netaknute, dok sve oko njih postaje predmet velikih infrastrukturnih radova. U Kini, ovaj fenomen se javlja u slučajevima kada vlasnici odbijaju da prihvate ponude za preseljenje zbog izgradnje industrijskih ili infrastrukturnih objekata, kao što su autoputevi, železnice ili stambene zgrade. Takve kuće postaju simbol otpora i tvrdog stava, jer ostaju na istom mestu dok se sve oko njih menja. Ovaj fenomen je postao sveprisutniji u Kini, koja se suočava sa rapidnom urbanizacijom i industrijalizacijom, a stanovnici često postaju žrtve neobuzdanog razvoja.Prethodni slučajevi "nail house"-ova u Kini
Huang Pingova priča nije jedinstvena. Na primer, do 2017. godine, u Šangaju je postojala stara "nail warehouse" koja je blokirala glavni put 14 godina, jer su stanovnici odbijali ponude da se isele, sve dok nisu konačno pristali na iznos od 350.000 evra. Ovi slučajevi često postaju veliki izazov za vladu, jer odlaganje izgradnje zbog odugovlačenja sa preseljenjem može stvoriti velike logističke probleme i ometati razvoj.