Meštanin Rade Janković iz Čačka ističe značaj ovog projekta za svakodnevni život. Prema njegovim rečima, trenutni put između Čačka i Lučana, koji uključuje krivudave deonice i loš put, uzrokuje ozbiljne probleme, posebno tokom zime. "Put je u lošem stanju, mnogo rupa i krivina, i vožnja traje oko 40 minuta. Kada se otvori ova deonica, stizaćemo za desetak minuta," rekao je Janković. Ovaj auto-put ne samo da će skratiti vreme putovanja, već će značajno poboljšati kvalitet života meštana.
Na poddeonici četiri, koja povezuje tunele Laz i Munjino brdo, radovi su u završnoj fazi. Do sada je završeno više od 86% predviđenih radova, a trenutno na gradilištu radi oko 400 radnika, koji rade u tri smene. U tunelu Laz završeni su svi građevinski radovi, kao i radovi na elektromašinskoj opremi. Vladimir Petrović, šef nadzora, naglašava da se radovi odvijaju po planiranoj dinamici, bez većih problema.
"Kada se radovi u tunelima završe do određenog stepena, pristupićemo ugradnji elektro-mašinske opreme, što će omogućiti početak funkcionalnih ispitivanja sistema za elektroenergetsko napajanje, telekomunikacije i automatsko upravljanje," objasnio je Petrović.
Iako su radovi na desnoj cevi tunela Munjino brdo u završnoj fazi, u levoj cevi još uvek traju završni radovi na primarnoj podgradi. Ovi tuneli, dugački 2.850 metara (Laz) i 2.740 metara (Munjino brdo), čine ovu deonicu jednim od najzahtevnijih delova celokupnog auto-puta.
Zbog izuzetno teškog terena, rokovi za završetak radova su pomereni, a prema poslednjim najavama, očekuje se da će auto-put biti gotov i pušten u saobraćaj na Vidovdan. Otvaranje ove deonice ne samo da će skratiti putovanje i omogućiti bržu povezanost sa ostalim delovima zemlje, već će doprineti ekonomskom razvoju celokupne regije Zapadne Srbije.
Izgradnja auto-puta od Preljine do Požege ima ključnu ulogu ne samo za Zapadnu Srbiju, već i za celokupnu infrastrukturu Srbije. Ovaj projekat je deo šire strategije poboljšanja saobraćajne povezanosti između Beograda i jugozapadnog dela zemlje, čime se omogućava brži protok robe i putnika. Povećanje efikasnosti saobraćaja doprinosi ekonomskom razvoju regiona i jačanju povezanosti sa susednim državama.