Plan obuhvata površinu od 6,86 hektara i predviđa modernu saobraćajnicu sa dve trake u svakom smeru, projektovanu za brzinu od 100 km/h. Reč je o strateškom projektu koji će povezati ključne gradske opštine na zapadu Beograda i unaprediti pristup industrijskoj zoni Bariča.
Planirana trasa proteže se kroz teritorije Čukarice, Obrenovca i Surčina, obuhvatajući naselja Ostružnica, Umka, Barič i Boljevci. Projekat započinje kod postojeće petlje Ostružnica na južnoj obilaznici Beograda (Koridor X), prateći pravac postojećeg puta, sa planiranim proširenjem do starog Obrenovačkog puta. Nosilac plana je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, a izradu dokumentacije vode Institut za arhitekturu i urbanizam Srbije i Institut za puteve.
Posebna pažnja posvećena je problematičnim tačkama duž trase. U delu kroz Umku planirani su radovi na regulaciji Save, izgradnji zaštitnih nasipa i sanaciji klizišta. Projekat uključuje osam mostova, tri petlje – Pećani, Umka i Barič – i devet denivelisanih ukrštanja, od kojih su tri nadvožnjaci, a šest podvožnjaci, što će omogućiti neometan saobraćaj i bolju povezanost sa lokalnim mrežama.
Polupetlja Pećani (km 4+950) omogućiće vezu sa Sremčicom, Velikom Moštanicom i državnim putem IIb reda broj 343. Petlja Umka (km 6+450) uspostaviće vezu sa nastavkom puta IB reda broj 26, dok će petlja Barič (km 13+500) biti ključna za pristup industrijskoj zoni i magistralnom putu E-763. Projekat ima veliki značaj za razvoj zapadnog dela Beograda i bolju integraciju privrednih zona sa nacionalnom putnom mrežom.