Kada ova kapitalna investicija bude završena Srbija će konačno dobiti još jedan bitni koridor koji će postati "žila kucavica" transporta bitnu za zamlju, region, pa i Evropu.
Ova ruta povezuje Novi Sad sa granicom prema Bosni i Hercegovini, prolazeći kroz Rumu, Šabac i Loznicu, čime se očekuje poboljšanje saobraćajne povezanosti i ekonomski razvoj regiona.
Most preko Dunava kod Petrovaradina, deo Fruškogorskog koridora, trenutno je 70% završen. Most će imati dužinu od 1.663 metra, što ga čini najdužim na Dunavu u Srbiji. Na gradilištu radi više od 900 radnika, a deo opreme i ljudstva je posvećen isključivo završetku mosta.
Tunel Iriški venac, dug 3,5 kilometara i najduži u Srbiji, gradi se metodom SCL koja omogućava sigurno izvođenje radova u zaštićenoj zoni Nacionalnog parka Fruška gora. Do sada je iskopano oko 6.000 metara tunela, a bezbednosne niše i pešački prolazi obezbeđuju visok nivo sigurnosti za sve učesnike u saobraćaju.
Ukupna vrednost Fruškogorskog koridora iznosi 606 miliona evra. Projekat uključuje izgradnju 46 mostova, 10 nadvožnjaka, 14 denivelisanih raskrsnica i dva tunela, uključujući tunel Iriški venac. Realizaciju projekta vodi kineska kompanija u saradnji sa domaćim izvođačima, a završetak celokupnog koridora predviđen je za 2027. godinu.
Završetak Fruškogorskog koridora očekuje se da značajno poboljša regionalnu povezanost, smanji saobraćajne gužve i podstakne ekonomski razvoj u Vojvodini i zapadnom delu Srbije. Ovaj infrastrukturni projekat predstavlja jedan od najvećih koraka ka modernizaciji saobraćajne mreže zemlje. Ono što je ipak potrebno pomenuti posebno jeste činjenica da će sa njegovim završetkom, Vojvodina, Srbija, pa i ceo region konačno dobiti moderan put koji će putovanje učiniti što bržim i bezbednijim.