16
Dec
oglasavanje.jpg
nekretniners

SAVETI: Kako napisati idealan naslov oglasa za nekretnine

facebook messenger viber
Ukoliko ste doneli odluku da svoju kuću, stan ili plac oglasite na sajtu Nekretnine.rs, ovaj tekst vam može biti od izuzetne koristi. Sastavili smo za vas listu predloga kako dobrim naslovom oglasa olakšati prodaju ili izdavanje vaše nekretnine, uz najčešće greške prilikom izbora naslova.

Da bi se vaš oglas istakao i nekretnina brže prodala, ili pronašla svog idealnog zakupca, potrebno je da zadovolji osnovna pravila internet komunikacije. Brojevi telefona, pisanje velikim slovima ili kratki naslovi poput “Odličan”,”Dobar”,”Samo danas” ne bi smeli da samostalno stoje u naslovu vašeg oglasa.

Velika slova - Pisanje celog oglasa velikim slovima na internetu se može protumačiti kao vikanje, i ovu praksu bi trebalo izbegavati. Jasan, gramatički pravilan naslov atraktivniji je od dugačkih naslova pisanih u potpunosti velikim slovima.

Dužina naslova - Da bi se ceo naslov vašeg oglasa za nekretninu prikazao i na Google pretraživaču, potrebno je da njegova dužina ne prelazi 70 karaktera. Predugački naslovi oglasa prikazaće se na Google-u samo delimično, što one koji pretražuju internet može dodatno da zbuni. Predugi naslovi ili naslovi koji nisu u vezi sa nekretninom koju oglašavate ne privlače pažnju čitaoca. “Divno”, “Bolesno dobar stan”, ili jednostavno “Prodajem stan” nisu adekvatni naslovi vašeg budućeg oglasa.

Broj telefona kao naslov - Neki oglašivači se odlučuju za broj telefona u naslovu oglasa, međutim, ukoliko želite da se vaš oglas pronađe i na Google, ovu praksu bi trebalo izbegavati. Naslov oglasa u kom se nalazi broj telefona neće uvećati mogućnost da vas potencijalni kupac pozove, već će vaš oglas sprečiti da se na Google pozicionira za glavne ključne reči. Ključne reči su pojmovi koje korisnici interneta unose u Google, da bi pronašli željene internet stranice.

Idealan naslov - S obzirom na to da se vaš oglas na sajtu Nekretnine.rs nalazi u okviru kategorije koja ga bliže opisuje, poput kategorije Stanovi u Beogradu, nije potrebno ponavljati ove pojmove i u naslovu oglasa. Google pretraživač će samostalno povući ključne reči iz naslova kategorije. Bolja praksa je naslovu oglasa dodati reči koji nekretninu bliže opisuju. Primera radi,, Lux stan, 4.0 kod Kalenić pijace”  je odličan naslov jer nam daje detaljne informacije o stanu koji se oglašava. Da li ćete u naslovu istaći osobine vaše nekretnine, atraktivnost lokacije ili način uređenja, zavisi samo od vas. Ukoliko želite da se vaš oglas istakne u moru sličnih oglasa, možete mu dodati neki specijalni atribut poput moderan, luksuzan, ušuškan, redak itd. Potrudite se da pravim epitetom prikažete glavne predosti vaše nekretnine u odnosu na ostale.

Želimo vam uspešno oglašavanje vaše nekretnine na sajtu Nekretnine.rs!