04
Jan
zgrada.jpg
nekretniners

Saveti: Kako opisati stan da se lakše proda

facebook messenger viber
Želite da vaš oglas za prodaju stana ili kuće privuče što više potencijalnih kupaca. Najradije biste da izbegnete one zainteresovane za koje se ispostavi da im u stvari stan ne odgovara takav kakav je.

Posvetite veliku pažnju opisu oglasa, jer je to deo gde možete da istaknete sve prednosti i specifičnosti i tako privučete baš one koji žele takvu nekretninu.

O naslovu oglasa i koliko je bitan smo već pisali, ali ako niste pročitali - tekst mozete pogledati ovde. Naslov treba da privuče potencijalnog kupca, a opis oglasa da mu dodatno dočara kakva je zapravo vaša nekretnina. Čitajući opis stana, potencijalni kupac treba da stvori neku sliku o vašoj nekretnini i pre nego što dodje da je pogleda.

 U opisu oglasa istaknite prednosti kao sto su “svetao, prozračan stan”, “dvostrano orijentisan”, “topli zidovi”, “renovirano kupatilo”, “kvalitetan parket”, “pvc stolarija”, “sigurnosna vrata”, “super komšiluk”. Napišite sve osobenosti nekretnine koje bi mogle da znače potencijalnom kupcu. Pokušajte da bliže opišete veličinu i raspored soba i da li postoji mogućnost pregrađivanja i dobijanja drugačije strukture stana.

Ono što je takođe bitno navesti u opisu oglasa jeste blizina objekata od značaja za većinu ljudi: škola, vrtić, supermarketi, pijaca, domovi zdravlja, apoteke, kao i udaljenost gradskog prevoza. Obavezno iskoristite blizinu takvih objekata kao adut prilikom opisa nekretnine, kupcima to mnogo znači.

Vodite računa da opis bude dovoljno dugačak da u njemu navedete sve bitne karakteristike, a opet da bude dovoljno kratak da ne izgubite pažnju potencijalnog kupca. I za kraj, takođe veoma bitno - vodite računa o pravopisu i ne pišite tekst isključivo velikim slovima, jer je takav tekst teško čitati.

Želimo vam srećnu prodaju!