Najbolje je da obratite pažnju na opis oglasa, jer je to deo gde možete da istaknete sve prednosti i specifičnosti i tako privučete samo one kojima treba baš takav stan.
O naslovu oglasa i koliko je bitan smo već pisali, ali ako niste pročitali - tekst mozete pogledati ovde. Naslov treba da privuče potencijalnog zakupca, a opis oglasa da mu dodatno dočara kakva je zapravo vaša nekretnina. Čitajući opis stana, potencijalni zakupac treba da stvori neku sliku o vašoj nekretnini i pre nego što dodje da je pogleda.
U opisu oglasa istaknite prednosti kao sto su “svetao, prozračan stan”, “dvostrano orijentisan”, “topli zidovi”, “renovirano kupatilo”, “kvalitetan parket”, “pvc stolarija”, “sigurnosna vrata”, “super komšiluk”. Navedite sve osobine stana koje bi mogle da budu od značaja ljudima koji će u njemu stanovati. Pokušajte da bliže opišete veličinu i raspored soba i da li u blizini postoje marketi, škole, vrtić, pijaca kao i blizina javnog prevoza ili parking prostor ili garaža.
Vodite računa da opis bude dovoljno dugačak da u njemu navedete sve bitne karakteristike, a opet da bude dovoljno kratak da ne izgubite pažnju potencijalnog kupca. I za kraj, takođe veoma bitno - vodite računa o pravopisu i ne pišite tekst isključivo velikim slovima, jer je takav tekst naporno čitati.