Ova ulja na platnu, po prvi put pred očima javnosti, pripadaju brojnim privatnim kolekcijama, a samo su deo opusa autora, koji je radio u zaokruženim celinama (ciklusima slika) kao što su Školice, Džokeri, Metamorfoze, Kredenci, Karuseli, Ktitorke, Cveća ili predeli nadahnuti motivima Trebinja, Beograda, Pariza, Dobruna. - Snaga i ubedljivost kojom je Kapor na njemu svojstven način, živo razgibanom crtačkom arabeskom, izborom motiva, građenjem atmosfere, korišćenjem lokalnog tona i osobenih plastičnih izražajnih sredstava, iskazivao svoje iskreno oduševljenje i duboko razumevanje složenog stvaralačkog mehanizma starih majstora koje je voleo i cenio, pre svih Učela, Leonarda, Rembranta i Velaskeza, ali jednako i Redona, Knopfa i Pikasa, iz plave i ružičaste faze, predstavljaju samo jezgro vrednosti njegovog ukupnog slikarskog dela - objašnjava Kusovac.
Prestonička "Košava" i "Anđeo
sa mehaničkim krilom", čiji je detalj
zaštitni znak izložbe
Ovaj i još mnogo tekstova možete pročitati u novom broju časopisa CASAVIVA
koji izlazi 26. maja 2011. godine.