Da je interesovanje za poslovne prostore u porastu ukazuje i podataka da broj pregleda jedinstvenih stranica u okviru te kategorije povećao za 20% u odnosu na prethodnu godinu i povećanje od 30% u odnosu na isti period pre dve godine.
Poslovni prostori su u prvoj polovini godine zabeležili preko 2 miliona prikaza. U okviru kategorije su najviše zastupljeni baš poslovni prostori (3.600) ali se mogu pronaći i lokali i skladišta (2.400), kao i ugostiteljski objekti (222), proizvodni objekti (86) i sportski objekti (6).
Gotovo su podjednako zastupljeni prodaja i iznajmljivanje poslovnih prostora, a od gradova je najzastupljeniji Beograd sa sa učešćem od 72% i pokazuje visok stepen centralizacije, zatim slede Novi Sad sa 17%, Niš 2% a svi ostali gradovi Srbije zajedno imaju učešće od 9%.
Poslovni ljudi su gotovo uvek u pokretu pa i ne čudi podatak da se preko 57% poseta ostvari preko mobilnih uređaja i tableta. Neretko, pregledom kategorije Poslovni prostori mogu da se rode lepe ideje za ulaganja i razvoj biznisa.